، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

ღبهانه قشنگ زندگیღ

...

1393/6/22 8:09
نویسنده : رها
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین زبونممحبت

چند تا از حروف رو نمی تونی درست تلفظ کنی :

حرف ک  رو ت تلفظ می کنی

کامیون : تامیون

کار : تار

گ - د

گاو : داو

گفت : دفت

ر - ل

رفت : لَفت

م - ن

حرف م رو در بعضی کلمات درست تلفظ می کنی، ولی در در برخی ن تلفظ می کنی مثل:

مینی بوس : نینی بوسخندونک

خداراشکر حرف زدنت خیلی بهترشده،کلمات رو واضح تر بیان می کنی،جملات رو تا سه کلمه می تونی بگی،خیلی بامزه و شیرین حرف می زنی بغل

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
22 شهریور 93 10:43
سلام خدا رو شكر كه پسري حسابي پيشرفت كرده تو صحبت كردن محمدمهدي هم "ك" را "ت" تلفظ مي كنه و به نظرم خيلي بانمك ميشه حرف زدنشون با اين تلفظ اشتباه
رها
پاسخ
خداراشکر،آرزودارم یه روز مثل بلبل حرف بزنهخیلی حرف زدنش بهتر شده،کلی لذت می برم،خصوصا موقعی که حروف رو اشتباه میگه خیلی بانمک میشه،محمدمهدی گلم را ببوس
❤مامان محمد و ساقی❤
23 شهریور 93 11:55
سلام عزیزم خوبی من از قالب های خود نی نی وبلاگ استفاده کردم این قالب ها مشکلی ندارن فکر میکنم باید با یه مرورگر دیگه بیاین.حتما باز میشه.چون دوستان اومدن قبلا" قالب های دیگه ای میزاشتم که مال نی نی وبلاگ نبود و دردسر ساز این دیگه مال خودشه یه امتحان کن و به من خبر بده حتما ممنون که به وب شمع سازیم اومدی حتما رمزتو دوباره برام بزار گل پسرو ببوس از طرف من خدا رو شکر که بهتر حرف میزنه البته من عاشق غلط و غلوط حرف زدن بچه ها هستم شاد باشی
رها
پاسخ
سلام بانو ممنون از راهنماییت، حتما با مرورگر دیگه ای میام وب شمع سازیت عالی و بی نظیره،آفرین به شما خیلی هنرمندید ممنون عزیزم که پیشمون اومدی،لطف داری
مامان زکریا
24 شهریور 93 20:22
سلام عزیزم هزارماشالله به این گل پسر با این شیرین زبونی هاش قنادی می زنن تو دل بابا و مامانا با این حرف زدنشون
رها
پاسخ
سلام بانو لطف داری گلم،واقعا با این نحوه حرف زدنشون قند تو دلمون آب میشه زکریا نازنینم رو ببوس
مامان زکریا
4 آبان 93 10:48
سلام عزیزم،دیر به دیر آپ می کنی! نکنه شما هم وایبری و واتساپی هستی که دیر به دیر به این منزل مجازی تون سر می زنید؟
رها
پاسخ
سلام مهربانم متاسفانه کمتر فرصت می کنم بیاممشغله کاری نمی گذاره یک روز دخترخواهرم بهم میگه: خاله چرا شما تو وایبر و واتساپ و لاین و ... نیستی من : نی نی وبلاگ وقت نمی کنم بیام اونوقت ... بعد از مسافرت یه اتفاق خیلی خوب داشت می افتاد که یک لحظه غفلت من کار رو خراب کرد،میام خصوصی